Bakgrund

lördag 21 maj 2011

Kista, pinnstolar och sängbord









Hej världens gulligaste bloggläsare!

Har ni haft en skön lördag? Jag hoppas det! Här har det varit lugnt! Jag har knappt varit utanför dörren, med undantag för en liten barnvagnspromenad till affären. Clara är 2 och 1/2 år men hon älskar fortfarande att bli skjutsad i vagnen. När Wilma var liten så vägrade hon vagn från hon var ca 1 1/2 år. Hon ville bara gå (läs springa :) I augusti fyller hon 6, och hon har fortfarande väldigt mycket spring i benen.

Men den lilla är väldigt liten på alla sätt och vis. Drar på sin "lutte" (snuttefilt), sina mjukisdjur och sin napp. Och hon får vara liten så länge hon vill, det är bara mysigt.

Jag har pratat tidigare den här veckan om en stor leverans av möbler som kommer att ske imorgon, och det här är det som kvarstår. Nu står det 8 pinnstolar, ett par sängbord, en stor kista, en spegeldörr och en stege och väntar på M & M. Ibland önskar man att man fick följa med sina kunder hem och se hur allt blev på plats.

Kistan kanske ni känner igen. Den såg ut så här tidigare.

Kram/Veronica

2 kommentarer:

  1. Krans-motivet blev ännu lite finare med texten Made in....och årets årtal! Om nu dina saker kan bli ännu lite finare, jag menar, de är ju så bedårande redan!
    Kram från din beundrarinna i Järna.

    SvaraRadera
  2. Vad gullig du är! Tack C! Kram/V

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad