Bakgrund

onsdag 25 maj 2011

Fina klänningar från Lindex



Dom här söta klänningarna har jag köpt till tjejerna till lördagens dop. Det är så gulligt när dom är likadana :) Svårt att få en bild som ger dom rättvisa, men dom är så söta. Lite ljusare rosa än vad bilden visar, och sedan är det en tyllkjol under.

Nu återstår bara vad man själv ska ha på sig. Men det får bli ett senare bekymmer : ) Idag fick jag besked att vi ska byta dopsång så hade jag inte att göra tidigare så fick jag nu i alla fall. Den här blev det istället. Jag var inte bekant med den, men den är jätte fin!


Nu har det landat en ängel
(Niklas Strömstedt)

Ett ögonblick av tro,
när hela världen är så underbar att ingenting gör ont.
En liten stund av ro,
jag får ett leende,
mitt hjärta kommer aldrig mer va tomt.
Det finns bara varmt i människan,
människan kan,

Nu har det landat en ängel,
hon la sitt liv i min famn,
i hennes ögon kan kärleken le,
en verklighet,
(vandrar i en värld)
som bara änglar kan se.

Min tanke blir en tid,
där jag är trött och grå
och året känns i varje steg jag tar.
Då går hon där bredvid,
ett litet leende av längtan efter allt hon har kvar.
Hon ser inget ont i människan,
människan kan,

Nu har det landat en ängel,
hon la sitt liv i min famn,
i hennes ögon kan kärleken le,
en verklighet,
(vandrar i en värld)
som bara änglar kan se.

I hennes blick står det skrivet,
det finns en mening med livet,
människan kan,

Nu har det landat en ängel,
hon la sitt liv i min famn,
i hennes ögon kan kärleken le,
en verklighet,
(vandrar i en värld)
som bara änglar kan se.

Nu har det landat en ängel,
hon la sitt liv i min famn,
i hennes ögon kan kärleken le,
en verklighet,
(vandrar i en värld)
som bara änglar kan se.


Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad