Bakgrund

tisdag 24 maj 2011

Dopgåva till Nova-Lee






Ja på lördag ska jag på dop som sagt. Det är min kusin Vilja som ska döpa sin dotter. Och jag har gjort en liten pall till Nova-Lee Florence Madeleine Lycka.

Florence var min och Viljas underbara mormors mor. Jag har också gett mina döttrar släktingars namn i andra namn. Clara fick heta Ellinor (min mormor) Susanne (min svärmor) och Wilma fick heta Märta (min farmor) Elisabeth (Jeppes farmor). Så roligt när namnen får gå i arv.

Nu hoppas jag på ett fint dop på lördag.

Hoppas ni har en fin dag! Här blåser och regnar det som aldrig förr!
Kramar/Veronica

PS Pallarna målar jag på beställning. Maila vid intresse till veronicis@hotmail.com

2 kommentarer:

  1. Oj vad fin! Läser din blogg flitigt, beundrar allt du gör o undrar alltid om du skriver på frihand?

    SvaraRadera
  2. Hej, vad roligt att du hälsar på mig! Och vilken fantastisk blogg du själv har! Ja, jag skriver på frihand. Men det ligger mycket skissande före själva målandet, i blyerts. Kram/Veronica

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad