Bakgrund

onsdag 4 maj 2011

Rokokobord








Idag får ni se bilder på ett så sött och fint äkta rokokobord. Det passar bra som ett soffbord, ni ser höjdmässigt jämfört med Ektorpssoffan på bilden. Hade en tidigare tanke på att det skulle vara ett matbord i kombination med stolarna, men det här bordet ser jag nu är inte avsett för det.

Det passar nog bäst till en soffgrupp eller en fåtölj. Alternativt bara som ett sidobord.

Happiness is not a destination. It is a way of life har jag skrivit på bordet. Fick bli text i en cirkel den här gången för att följa de fina formerna på bordet. Titta vilka underbara detaljer det har på skivan och under. Fantastiskt vacker.

* S Å L D *

Kram/Veronica

2 kommentarer:

  1. Ännu en helt underbar möbel, jag skulle vilja ha ett hem du designat :) Jag ska ha dig i åtanke när jag vinner på lotto :)

    Ha en underbar dag i regnet!

    Kram Yvonne

    SvaraRadera
  2. Det låter bra Yvonne hihi jag ska hålla tummarna för lottovinsten, för det vore ett roligt uppdrag.

    Vi har klarat oss från regn hittills men jag har hört att på fredag vänder det igen och vi får fint till helgen. Jag längtar, då ska det grillas :)

    Kramar!

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad