Bakgrund

söndag 22 maj 2011

Lördagen i bilder










Ser ni vad vår Zigge växt? Så här såg han ut förra sommaren. Då var han bara en liten liten valp. Det var nog svårt att föreställa sig hur stor han skulle bli. Nu väger han nog närmare 55 kg men tror att han väger 5. Och nästa vecka fyller han 1 år. Lite busig valp är han fortfarande. Trotsig emellanåt, men så otroligt duktig och klok. Och fantastisk med barnen.

Igår bjöd Linas matkasse på en jätte god Räktagliatelle med fänkål, röd chili, dill och citron. Smakade som restaurangmat, som min granne Lena sa. Det var så väldigt gott! Och jag blir lika förvånad varje gång vi ställer maten på bordet, hur vacker den ser ut med grönsaker. Och med alla fina färger så blir maten godare. Man äter ju även med ögonen.

Kram/Veronica

2 kommentarer:

  1. Känns som om man snart måste testa Linas matkasse!
    Dina bilder ger verkligen bra reklam, vilka färger.
    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Ja man skulle kunna tro att jag var sponsrad av Linas matkasse :) hihi men det är jag inte. Jag är bara en nöjd kund. Kram kram!

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad