Bakgrund

tisdag 31 maj 2011

Bröllopstavla canvas




Fick ett trevligt samtal igår om ett bröllop som ska vara på lördag. Som tur var hade jag förberett en duk så nu är den klar och hinner levereras i tid.

Sångtexten bakom är Åsa Jinders fina sång Av längtan till dig, som betyder mycket för paret ifråga. Den betyder även mycket för mig eftersom jag sjöng den här när min syster och svåger gifte sig för snart 7 år sedan. Den är så otroligt vacker. Här kan du lyssna på den.

Hoppas att det blir en bra present och ett underbart bröllop!

Kram/Veronica

PS Canvastavlorna görs på beställning, pris 550:- (inkl samtliga materialkostnader men ex eventuell frakt. beställning görs till veronicis@hotmail.com eller via telefon 076-322 31 35)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad