Bakgrund

tisdag 17 maj 2011

Hemma hos Therese





Samtliga foton: Therese Törnell



För ett tag sedan hade jag det stora nöjet att måla en massa möbler till Therese. Jag fick lite bilder av henne på hur det blev hemma. Det är den enda gången hittills jag målat en Moraklocka och jag minns vilket pysslande det var att få till det. Men nu när jag ser den på plats så tänker jag bara hur vacker den blev. Tack Therese för att du delade med dig av bilder på ditt hem.

Nu ska jag göra en galge till Therese brudklänning. Roliga idéer!

Jag hade precis knäppt en massa kort som ni skulle få se, men tror ni inte att batteriet i kameran dog. Så den sitter på laddning nu, men det blir lite uppdateringar senare.

Men nu är det dags för utvecklingssamtal för den lilla på dagis. Maj månad verkar vara full av föräldramöten, utvecklingssamtal, papper som ska fyllas i och en massa inför ledigheter och semestrar. Med fyra barn så är det väl så det blir.

Önskar dig en fin dag! Här vräker regnet ner!
Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad