Bakgrund

torsdag 26 maj 2011

Antik byrå / Chiffonjé





Idag får ni se bilder som inte är inne hos mig utan i målarverkstaden. Här får det se ut lite som det vill :) Det sprayas, målas och penslas hej vilt. Så ni får se lite mellan fingrarna.

Men jag ville ändå visa er den här antika skänken. Den står som sagt på lagret, och korten är tagna med mobilen. Den var lite för tung för att kunna släpas in för fotografering. Den är nog utan tvekan bland det tyngsta jag gjort. Men den är så otroligt vacker!

Översta lådan är en chiffonjé del, alltså nedfällbar med skrivskiva och små lådor.
Den ska stå i ett sovrum är det tänkt. Hoppas att det blir vackert.

Kram/Veronica

PS Skänken är reserverad.

2 kommentarer:

  1. Hej Veronica! Vill bara berätta att det finns en jättemysig inredningsaffär i vackra Rommehed (om du inte visste det). Den heter IDe´A och har också en nätbutik, kolla in www.ide-a.se.
    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset. Det var läääänge sedan jag var där, så det var bra att du påminde mig. Jag minns redan då att jag blev väldigt fattig för dom hade så mycket fint hihi. Men nu ska jag ta mig dit igen! Vad kul att dom öppnat webbshop. Kram/Veronica

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad