Bakgrund

onsdag 16 mars 2011

Spegeldörr som sänggavel









Hoppas att ni mår bra! Här hemma rullar det på som vanligt. Missen och Vovven börjar bli bra kompisar. Zigge får slicka ren Snövit och hon ligger och kurrar. Jag har väl aldrig varit med om maken. Det bådar gott.

Har kommit över ett parti med spegeldörrar, som går att göra en beställning/reservation på. Den på bilden finns till salu, men kan alltså även skriva valfria texter.

Dörrarna går att luta upp på väggen bakom madrasserna, alternativt borras i väggen eller med en L-krok. Det finns många lösningar.

Dörrarna passar bakom en dubbelsäng (på bilden är det två 90x90 cm madrasser = 180 cm). Det går naturligtvis även bra att beställa innerdörrar med texter på som ska brukas som en dörr. På barnens rum kanske det står någon fin barntext, och en annan när man öppnar dörren. Dörrarna har bredden 70, 80 eller 90 cm. Förmodar att det är något standardmått för innerdörrar. Funderar på att byta ut mina egna också. Vi har så otroligt fula dörrar hemma, jag skulle föredra en spegeldörr. Men det blir väl ett senare projekt. Som ni ser så behöver jag nog måla mina nya lister i sovrummet först :)

Ha en fin dag, vid köp eller reservation av spegeldörrar maila veronicis@hotmail.com eller ring 076-322 31 35. Priset är 1900:- (plus eventuell fraktkostnad)

Kram/Veronica

2 kommentarer:

  1. Jättesnygg sänggavel, smart att hitta ett "nytt" användningsområde för en gammal dörr. Där skullle man ju kunna sätta i en sänglampa också om man inte har plats för något bord bredvid sängen.
    Kram H

    SvaraRadera
  2. Verkligen telepatiska vi är du och jag lilla gull. Tack för att du skriver så mycket fint! Kram V

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad