Bakgrund

fredag 4 mars 2011

Grattis Jeppe





Imorse smög jag och Wilma upp strax före 7 och bakade äpple och kanelmuffins till Jeppe som idag fyller 31 år. Vi har tagit ledigt och ska bara vara... Vi startade morgonen med att sjunga och ge frukost och paket i sängen. Sedan tog det en stund innan vi startade dagen.

Nu har vi lite ärenden att uträtta och sedan blir det kalas för våra närmaste vänner och familj. Det är en bra anledning att träffas, jag tycker alltid att födelsedagar är viktiga. På det sättet har jag vuxit upp och traditionerna ska föras vidare.

Grattis älskling och tack för att du finns! Jag älskar dig mer än annat.

Kram/Veronica

1 kommentar:

  1. Ååå så mysigt:)
    Kan man ha en bättre start på sin födelsedag..;)

    Önskar dig en fin helg
    Stor kram Susanne

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad