Bakgrund

fredag 11 mars 2011

Växasäng – Lilla Sessan




Ibland får jag det ärofyllda uppdraget att måla om människors möbler. Då lämnas dom här och jag målar om dom och sedan hämtas dom igen – lite vitare den här gången :)

Den här fantastiskt fina växasängen är en av ett antal möbler som jag fick hem förra veckan. Den är sååå söt! Men den är inte klar, en text fattas som ska vara på den andra kortsidan. Jag har målat många växasängar men den här modellen har jag faktiskt inte sett förut. Men den påminner om en del gavlar jag gjort för dubbelsäng. Jätte fin är den hur som helst.

Kram/Veronica

1 kommentar:

  1. Hej.Så söt säng:) Vad målar du med för färg?? Eller det kanske är en hemlighet!? Det är sååå fint det du målar.Texterna,har du schabloner till dem.Nyfiken.// Carina

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad