Bakgrund

torsdag 31 mars 2011

Välkommen hem till oss







Här kommer lite bilder från vår hall på övervåningen. Förra helgen målade jag ju om alla väggar och lister uppe, så det blev fräscht vitt. Det återstår några saker som jag har som liggande projekt. Vad det gäller hallen så ska det in en möbel som kan svälja mina fotoalbum, ett nytt golv och nya lysknappar. Jag vill ha något som ser ut ungefär så här fast vitt och förmodligen en rund liten tryckknapp och inte en som man skruvar.

Sedan har vi ett skötbord uppe. Jag har börjat träna med pottan med Clara, men jag tror att vi tar tag i det ordentligt till sommaren när man kan springa utan byxor.

Ha en fin dag! Och idag hörde jag Richard Wolffs solkräm på radion!? Slumpen? Jag vet inte, det var första gången jag hörde den spelas i dalaradion. Och kom ihåg – om tjugo kommer du att titta på bilder av dig själv och minnas, alla möjligheter som låg framför dig och hur fantastisk du egentligen såg ut. Du är inte lika tjock som du tror.

Kram/Veronica

2 kommentarer:

  1. Vilken häftig hylla! Nu blev jag lite avundsjuk:)
    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Gu vilken häftig tidningsshylla eller kanske är det en tallrikshytta från början? Hur häftig som helst... får du syn på något liknande igen slå mig en pling för precis en sån är jag ute efter :)

    Kram Yvonne

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad