Bakgrund

lördag 26 mars 2011

Bröllopspresent



Igår vaknade jag av pigga fötter som tassade in i mitt sovrum 05:15. Hopplöst =) Så igår var jag fantastiskt trött... igen...

Men småtjejerna skulle på besök till sin farmor och farfar, så från och med igår eftermiddag är vi barnlediga igen. Jeppe hade dessutom varit vaken på sitt jobb en hel natt. Så vi var två trötta föräldrar som stolpade in på videobutiken igår. Det fick bli film och pizza i soffan. Ibland behöver man bara pusta ut en smula. Jag är tacksam för dom gånger vi får barnvakt och ägna oss åt varann. Men jag saknar dom fruktansvärt mycket också... Men idag ska jag passa på att få en massa gjort. Har köpt färg och nu ska det målas.

Kistan ovan har kompletterats med namn och datum för brudbar och bröllop.

Ha en underbar helg!
Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad