Bakgrund

torsdag 17 februari 2011

Möbler till salu

Jag får ofta frågan om jag har en butik – eller förfrågningar på vilka möbler som finns till salu. Därför uppdaterar jag ett inlägg här, dessa möbler finns fortfarande kvar. Maila eller ring vid intresse eller reservation och hänvisa till numret som står intill varje bild, så det inte blir några missförstånd.

Samtliga möbler kan avhämtas här eller fraktas.

Kram/Veronica


1) Kista
* R E S E R V E R A D *


2) Tavla 80x80 cm




3) Bräda – skafferi



4) Pinnstolar med valfri text plus skrivbord. Obs antik skänk såld.



5) Lådor / Backar med texten Kärlek och Lycka




6) Fransk kista
* S Å L D *


7) Liten leksakskista
* R E S E R V E R A D *



8) Antikt skrivbord



9) Antik kista – Lycka är



10) Liten kista




11) Bräda – ett vänligt ord




12) Antik spegel med dekor



13) Antik skolbänk



14) Skrivbord



15) Sänggavel 180 cm
* R E S E R V E R A D *


16) Pall – alltid vid din sida



12 kommentarer:

  1. Så mycket fint!
    Vad du är duktig på att texta:)))

    Kram C

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Såå många fina möbler du har målat.
    Jag får verkligen mycket inspiration av din blogg.
    Tack.
    Kram
    Camilla

    SvaraRadera
  3. kistan med nummer 9,vill jag verkligen ha! vad kostar den? och var finns det att hämtas?

    mvh emma

    emmben86@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Hejsan.
    Är nr 2 - tavlan med texten älska mig mest, när jag förtjänar det minst, ty då behöver jag det bäst, till salu? Och isf vad kostar den?
    / mvh camilla
    camillalaholm@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Camilla, den finns på beställning, pris: 995:-
      Kram/Veronica

      Radera
  5. Finns kista nr 9) kvar? (Antik kista – Lycka är)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Malin,
      tyvärr är den såld! Hälsn/Veronica

      Radera
  6. Vad kostar backarna nr 5?

    Väl Mött Hanna

    SvaraRadera
  7. Nr 10 är den kvar? Och vad kostar den Mvh

    SvaraRadera
  8. Hej,

    Finns skrivbordet på bild nr 14 kvar?

    Mvh,
    Martina

    SvaraRadera
  9. Hej tyvärr sålt! Kram/Veronica

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad