Bakgrund

torsdag 17 februari 2011

Caroline och Andreas canvastavla






Caroline har beställt en canvastavla till sig och Andreas. I bakgrunden har jag skrivit Lars Winnerbäcks fina text "Kom änglar". Ni vet – den vackraste stunden i livet var den när du kom...

Det här är en duk monterad på kilram – det vill säga en canvas, som är 30x30 cm. Den utstående 3D-ramen gör att det går att hänga direkt på väggen.

Hoppas att ni har en fin dag vad ni än pysslar med. Själv målar jag sängar för fulla iver, gör en doppall, målar brädor och lite annat smått och gott. Senare idag kommer bilder på en pinnstol som blivit klar.

Kramar/Veronica

PS Canvastavlorna görs endast på beställning, hör av dig vid intresse, med eventuella önskemål.

2 kommentarer:

  1. Hej min lilla familj jag vill bara tacka för två underbara dagar med mina barnbarn ! dom är verkligen solen i mitt liv Gud vad jag älskar dem.
    Tack för den fina spegeln nu har jag nått att pyssla med under veckan.
    Många kramar och pussar från Farmor.

    SvaraRadera
  2. Hej Farmor, vad roligt att du kunde skriva en rad nu :) Vi älskar er också, kul att vi hann ses en sväng igår! Hoppas att du kommer hit snart och hälsar på! puss och kram tjejerna hälsar

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad