Bakgrund

torsdag 3 februari 2011

Liten kista




Den här söta kistan har blivit klar idag. Med betoning på liten. Visst är den söt? Jag ska ta exakta måtten för den som är intresserad, men en grov uppskattning är den ca 40 cm bred. Our family is based on love har jag skrivit. Det stämmer väl i den här familjen. Här älskar vi varann över allt annat. Det gör ni nog hos er också.

Den här lilla kistan finns till salu, maila veronicis@hotmail.com eller ring 076-322 31 35 vid köp eller reservation. Pris 995:-

Hoppas att ni har haft en trevlig dag! Jag kommer att blogga lite senare idag om lite annat smått och gott, men nu blir det kvällsmat.

Kramar/Veronica

PS Om jag inte visste vad jag skulle ha den fyrkantiga sockerlådan till innan så vet jag det nu. Clara har den som en myshörna. Hon får precis plats att sitta ner. Så gulligt :) Tänk att få plats i en sockerlåda.

Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad