Bakgrund

torsdag 10 februari 2011

Fantastiskt fin sänggavel







Tänk att det redan är 10 februari – visst känns det som att tiden går väldigt snabbt... Eller också är det bara här det känns så. Januari och halva februari bara flög förbi och nyss var det jul men nu är det snart vår.

Idag har vi mycket snö att vänta oss här i Dalarna, och det har vräkt ner hela dagen. Men det blir nog bara slask av alltihop.

Den här unika och vackra sänggaveln är klar nu. Den passar en 180 säng, och den har ett krön på toppen. Jätte fin är den. Hade jag inte varit ensam hemma idag skulle jag burit upp den och fotat i vårt sovrum för det ser verkligen maffigt ut i ett för övrigt ljust sovrum.

Goodnight Sweetheart har jag skrivit på vardera sida. Finns till försäljning och eftersom gavlarna oftast går åt väldigt snabbt så är det först till kvarn. Ni ringer (076-322 31 35) eller mailar veronicis@hotmail.com som vanligt. Pris: 2 490:- och kan hämtas här eller skickas med Bussgods.

Nu ska snart barnen hämtas från dagis och sen ska jag på mammalyx. Som gulliga Marit tipsade om för några månader sedan, och sen dess har jag gått regelbundet och gjort ögonfransförlängning. Jag går var fjärde vecka och jag tror att efter att dom limmades fast för första gången har jag nog gjort påfyllning 4-5 gånger (jag går en gång i månaden). Resultatet är fantastiskt och Marielle är suverän. Jag har sedan i november inte använt mascara fler gånger än jag kan räkna på en hand. Här kan ni se hur dom ser ut nu, och tänk då hur dom ser ut imorgon : )

Den här tjejen är så fantastiskt duktig också och det är verkligen lyxigt att bara få lämna familjen hemma och åka iväg ett par timmar och ligga under en fleecefilt medan någon pysslar om en. Och det är man inte direkt bortskämd med :)

Hoppas att ni har en fin dag! Det kommer fler inlägg idag, då ska ni få se några små fina canvastavlor och ett par nya halsband som jag beställt.

Kramar/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad