Bakgrund

måndag 7 februari 2011

Äldre skolbänk









Titta vilken fin gammal skolbänk jag kommit över. Den är så charmig. En sådan här hoppas jag att kunna ha i småtjejernas rum när dom blir äldre och börjar skolan. Att sitta och göra sina läxor vid eller kanske för att måla. Det stora locket går att öppna, men även det lilla där man kan förvara sina pennor eller bläck kanske – som det skulle vara när det begav sig.

Vem vet, kanske är det några av mina läsare som satt i en sådan här när dom gick i skolan. Min pappa hade i alla fall en exakt likadan.

Finns till salu, ring (076-322 31 35) eller maila veronicis@hotmail.com för köp eller reservation. Pris: 1 790:- Går att skicka med Bussgods för frakt utanför Dalarna.

Kram/Veronica

3 kommentarer:

  1. Helt underbar!
    Tack för all inspiration du delar med dig av! Jag har snart målat om alla möbler i hemmet och slängt ut Ikea möbel efter Ikea möbel.
    Har börjar drömma om ett rum där jag kan stå och måla möbler även åt andra.

    SvaraRadera
  2. Tack vad gullig du är! Det är kul att vi kan inspirera varandra. Hoppas din dröm snart inte bara är en dröm! Kram/Veronica

    SvaraRadera
  3. Så himla fint, jag har en skolbänk här hemma som ska målas vit till min lilla 6-åring.
    Texten du valt var fantastisk.
    Känner igen den men kan inte minnas vem som sagt det från början.

    Du gör många vackra saker, ska tipsa om dig i min egen blog.
    Driver en hobbyverksamhet sedan 2006 och jag ägnar mig enbart åt återbruk. Mest syr jag saker i vitt.

    ta en kik:

    www.countrydesignsweden.blogspot.com

    kram Mae

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad