Bakgrund

torsdag 10 februari 2011

Halsband




De här vackra halsbanden har jag beställt ifrån en tjej som heter Mervi. Det är två stycken halsband varav det står mitt och Jeppes namn på det ena och mina minstas namn på det andra. Till varje halsband kommer förutom namnbrickorna även kedjan och ett litet hjärta som är en berlock. Halsbanden kostar 149:- Och vill du göra en beställning så mailar du till Mervi på white.paws@hotmail.com.

Minns jag inte fel så kan hjärtat bytas ut mot en ängel och hon har nog även andra formgivningar. Jag är jätte nöjd och det känns gulligt att ha det käraste man har närmast hjärtat.

Kram/Veronica

1 kommentar:

  1. ...vad fint!! påminner ju om de jag fick i födelsedags pressent av min kära sambo ;)

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad