Bakgrund

måndag 21 februari 2011

Rött är sött



En bra sak med att riva ut alla köksskåp var att man blev tvungen att sortera bland alla gamla saker. Jag hittade gamla kakburkar, ugnsformar som hade sett sina bättre dagar och udda porslin. Nu när man inte kan stänga in det bakom skåp så sparar man bara på det allra finaste man har... Och faktiskt – jag behöver inte 7 olika ugnsformar eller plastburkar till förbannelse. Nej vi klarar oss faktiskt bra med mycket mindre än så.

Kram/Veronica

PS Jodå jag har fortfarande ett par "fulskåp" nertill där skåpen sitter kvar. Där har jag stuvat in det där som "kan vara bra och ha" eller som jag behåller av sentimentala själv. Men som tur var behöver ingen se det – mer än jag själv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad