Bakgrund

torsdag 24 februari 2011

Numrerad byrå






Den här charmiga byrån har jag målat klart nu. Saras idé om att numrera lådorna tyckte jag var fantastisk, det ska jag anamma på fler möbler. Det blev så fint!

Den har ringbeslag och 7 lådor. Hade den inte varit reserverad redan skulle jag behållit den, tyckte den stod ganska bra här i vår hall :) Nu när jag ser bilderna så blir jag påmind om att jag måste verkligen måla klart hallen. Allt är klart vid första anblicken, men börjar man kolla bakom garderoberna, mot golvlisterna och på några andra ställen så ser man att vi är inte där än. Men maskeringstejpen har jag satt runt taklisterna, golvet och uttagen. Så det är väl bara att sätta ingång att måla och stop making excuses :)

Kram/Veronica

1 kommentar:

  1. Jättefin byrå - som alltid. Förstår inte hur du hinner måla så himla mycket! Det går verkligen på löpande band! Ha en fortsatt fin dag, mvh Anna

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad