Bakgrund

tisdag 15 februari 2011

Kärleken är evig




Som mamma älskar man ju det ens barn gör över allt annat. Och mitt mamma-hjärta fullkomligt svämmade över när mina älskade små kom hem med det här ifrån dagis igår.

Wilma hade gjort ett hjärta och ser ni vad det står? "Jag älskar dig mamma". Hon som knappt kan skriva än hade fått hjälp av fröken att hitta rätt bokstäver och knåpat ihop detta. Jag blev så rörd. Det här kommer jag att spara så länge jag lever.

Den lilla (som är 2 år) hade gjort hjärtan av potatistryck... Det värmde hela min dag.

Annars blev det en stillsam alla hjärtans dag och till middag åt vi nygräddade våfflor med hallonsylt, lättvispad grädde och ett geléhjärta på toppen. Och kramades lite extra.

Kramar/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad