Bakgrund

söndag 6 februari 2011

Det käraste vi har







Visar er lite bilder ifrån helgen – på det allra käraste jag har... Och det allra käraste mina kära vänner har. Det är lilla Nova-Lee som är i både min famn och Wilmas. Och det andra lilla pyret är Adam – våra vänner Micke och Tinas pojke. På det andra kortet uppifrån syns min lilla Clara också. Behöver jag säga att det gick åt många exponeringar för att få till en enda hyfsad bild.

Det är livets mirakel – när ett nytt liv föds. Att stanna upp och verkligen hinna med att följa det lilla livets utveckling är svårt. Tiden går så fort. Men jag är så glad att det finns så många bäbisar i min närhet just nu, det är en ynnest att få följa ett liv från födsel och framåt.

Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad