Bakgrund

onsdag 9 februari 2011

Söta sängbord






I mitt förra inlägg så skrev jag om en gavel jag målat. Nu är dom tillhörande sängborden klara också. Dom har – precis som sängen – ett unikt utseende med svarvade detaljer som pelarna på sidorna och den lilla hyllan på toppen. Sen har den både låda och skåp och det är ju praktiskt. I alla fall om man envisas med att läsa böcker innan man somnar.

Jag har förresten försökt mig på ljudbok också, och då har jag börjat med den här. Ni som känner mig lite bättre vet ju att jag har gått in i väggen tidigare. Och det var ingen rolig upplevelse. Och jag har väldigt svårt att komma till ro av ljudbok, man kanske ska välja något som inte handlar om stress :) Jag har även kommit fram till att det är väldigt lite som fastnar hos mig när jag lyssnar på en bok – till skillnad från att läsa. Jag behöver nog även se bokstäverna. Och ibland vill jag backa och läsa något igen. Och det är inte det lättaste att försöka trycka på spolknappen på telefonen och komma tillbaka till rätt ställe.

Nej med risk för att låta lite gammal så ska jag nog hålla mig till böcker som man kan bläddra i :)

Kram/Veronica

PS Sängborden är reserverade.

3 kommentarer:

  1. Helt underbara sängbord..:)) Du gör sååå mycke fint..Kram/Annelie

    SvaraRadera
  2. Tack vad gulliga ni är! Jag uppskattar att ni lämnar en rad! Kram/Veronica

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad