Bakgrund

onsdag 9 februari 2011

Skrivbord





Här får ni se bilder på ett skrivbord som blivit färdigmålat. Textade gjorde jag på luckan. Det blev så fint!

Live well
Laugh often
Love much

Den här texten köpte jag för många år sedan – precis när väggorden nådde oss. Oj vad dom var dyra. Nu kan man nog klicka hem väggord på tradera för några tior men om jag inte minns fel kostade dom här orden över tusenlappen. Sedan dess har dom hängt i min hall för då valde jag att klistra upp istället för att skriva på väggen. Nu ska dom snart målas över eftersom vi ska börja måla i trappen snart. Men dom sitter i hjärtat ändå, det är kloka ord.

Finns till salu, maila veronicis@hotmail.com eller ring 076-322 31 35 vid köp eller reservation. Pris: 2 390:-

Nu väntar badhuset!
Kram/Veronica

3 kommentarer:

  1. Hej mitt namn är Elin, Undrar om ni har någon sida där man kan köpa grejorna ni gör, En grej jag fastna för är välkommsskylten, vill ha! nått som går att fixas? pris? gillar även fler "brädor med text" jätte tacksam för svar Vh Elin

    SvaraRadera
  2. Hej Elin, det går jätte bra att beställa. Maila mig bara, veronicis@hotmail.com med uppgifter om vad det ska stå etc. Brädorna kostar 375:- Kram/Veronica

    SvaraRadera
  3. PS Alla brädor går att beställa. För möblerna så jobbar jag med en webbshop som jag hoppas kunna publicera snart.

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad