Bakgrund

måndag 21 februari 2011

Växasäng – Gullunge








Hoppas att ni haft en trevlig helg! Vi ägnade gårdagen till en biltur när vi var till Eskilstuna och hämtade hem dom små. Det var ett kärt återseende så klart :)

Annars tror jag att jag sov ungefär 25 timmar under helgen, när jag hade chansen att vila. Jag är ganska trött nu och det verkar det som att fler är. Man längtar efter sol, vår och lite ny energi.

Idag får ni se bilder på en växasäng som jag har färdig. Hoppas att den passar bra hemma hos en liten gullunge. Det är strykande åtgång på växasängarna men den här finns till salu. Så vill du reservera eller köpa en säng, ring (076-322 31 35) eller maila veronicis@hotmail.com. Den här sängen passar som t ex en första riktig säng efter spjälsäng och kan dras ut till ca 1,80 m. Den är 80 cm bred.

Pris: 2 490:- (plus eventuell fraktkostnad, kan även avhämtas här).

Ha en fin dag! Själv har jag fått hem ett lass med antika möbler så ikväll ska jag måla. Vitt, vitt vitt.

Kram/Veronica

1 kommentar:

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad