Bakgrund

fredag 18 februari 2011

Together we make a family



Så.. nu var dom små skjutsade till sin farmor och farfar över helgen. Hur mycket jag än kan längta efter att bara få ha det tyst och stillsamt – att få bara vara – så blir jag väldigt halv utan dom små barnen. I samma stund som jag ser dom åka iväg i en annan bil för att vara ifrån oss i några dagar, så får jag en väldig separationsångest och jag saknar dom direkt så att det värker i hjärtat. Och det är väl så det ska vara – man är så oerhört ovan med tystnaden. Men nu ska jag försöka koppla bort det och bara njuta en smula. Trevlig helg!

Kram/Veronica

2 kommentarer:

  1. Känner precis som du, när sonen åker bort. Fast han är 15 år:)

    Njut av din "egentid"!

    Kram C

    SvaraRadera
  2. Jag förstår precis hur du känner. Man känner sig halv utan barnen! Nyttigt dock att få lite egen tid ibland, trots saknaden. Ha en fin kväll, nu blir det let´s dance här hemma. Mvh Anna

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad