Bakgrund

måndag 28 mars 2011

Sänggavel Goodnight Sweetheart







Hoppas ni haft en skön helg! Jag själv känner mig rätt mörbultad men psyket är fullt av energi. Det blir en slags dominoeffekt när man börjar renovera hemma. Plötsligt ser man detaljer som man tidigare tyckt varit rätt okej, som helt plötsligt känns väldigt malplacerade.

Så jag flyttar runt grejer hemma nu, saker får lite ny plats och ibland får man söka en stund. Men när den rätta känslan innfinner sig så känner man att nu är rätt sak på rätt plats.

Jag har hunnit med att måla och texta en fin sänggavel också. Dom är empirliknande gavlarna är så fina. Finns till salu, pris 2 890:- Maila (veronicis@hotmail.com) eller ring 076-322 31 35 vid köp eller reservation. Sänggaveln är fortfarande täckmålad men kan slipas före leverans om köparen önskar det.

Hoppas du får en fin dag!
Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad