Bakgrund

torsdag 26 maj 2011

Leksakskista





Den här veckan har verkligen varit fullspäckad. Igen. Förutom mitt företag så har jag ju en stor familj vilket innebär att det ofta är möten som spräcker dagen i bitar. Och det är inte mycket att göra åt veterinärstider, utvecklingssamtal, tandläkarbesök och bilbesiktningar. Men de här senaste veckorna känns det som att allt kom på en och samma gång.

Dessutom är jag fortfarande inte frisk. Har en hosta som inte ger med sig och en liten Clara som har börjat nattvandra. Imorse kom hon in till mig vid 03, sov en stund bredvid mig, och vid halv 05 ville hon gå upp. Vi låg och tittade på barnteve en stund men att somna om var uteslutet. Hon var hur pigg som helst.

Fascinerande med barn hur dom bara kan slå upp ögonen och vara hur pigga som helst. Men det går ju över ju äldre dom blir... Den 19-åriga sonen är näst intill omöjlig att få upp på morgonen.

Leksakskistan hann jag få klar imorse :) Vem var det som sade att det du gör efter lunch tar tre gånger så lång tid som det du gör på förmiddagen? Och det stämmer nog, när man väl vaknat till kan man vara otroligt produktiv i dom tidiga timmarna.

Det här ser ut som en kista, men locket sitter inte fast utan är en skiva som kan lyftas på och av eller lutas upp. Kan i och för sig vara bra för små barn som kan vilja klämma fingrarna. Mina har alltid klarat sig trots alla hundratals kistor jag har haft hemma, men det beror kanske lite på hur "plockiga" barnen är : )

Bra leksaksförvaringar är aldrig fel, och den här är inte för hög så den kan barnet själv hjälpa till att städa undan sina leksaker i.

Finns till salu, maila ljusarumidalarna@gmail.com eller ring 076-322 31 35 vid köp eller reservation. Pris: 795:-

Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad