Bakgrund

tisdag 31 maj 2011

Ny mailadress

Jag har haft samma e-postadress och telefonnummer sedan jag fick dom för första gången (min kära bästis Helena hjälpte mig och vi drog ordet veronicis rakt ur luften). Jag har även haft samma mobiltelefonnummer sedan jag fick mitt första nummer för 15 år sedan.

Idag har jag lämnat min första annonsering till tryck (kommer att synas i den här tidningen), och i ärlighetens namn hade jag nog aldrig trott att bloggen skulle bli så stor.. Då hade jag nog bytt ut min veronicis@hotmail.com för länge sedan :)

Men från och med idag så når ni mig även ljusarumidalarna@gmail.com. Jag kommer att avveckla hotmail-adressen så småningom, men eftersom jag har alla era sparade kontakter där så kommer jag att använda den precis som på samma sätt som tidigare under åtminstone några månader.

Sedan måste jag fråga, är det någon här som vet hur man ersätter en text med en annan? Det måste väl finnas någon "Sök/Ersätt" funktion så jag kan söka rätt på gamla adressen på alla inlägg och bara ersätta med den nya adressen? Om någon har nån idé, hör av er.

Och tills dess, stor kram till er alla!

1 kommentar:

  1. Ja, det var längesen nu. Adressen kunde ju ha varit värre, någonting i stil med tracylikesbubbles@... :) Hoppas ni får en fin dag idag, vi ska till Hagaparken med S + S + L. Kram H

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad