Bakgrund

lördag 21 maj 2011

Sommaren....











... är kort. Det mesta regnar bort.
Men nu är den här.
Så ta för dig, solen skiner idag.

Hösten kommer snart,
det går med vindens fart.
Så lyssna på mig,
solen skiner – kanske bara idag.

En slagdänga av Tomas Ledin. Men visst är det sanna ord ändå om man nu lyssnar på vad han faktiskt sjunger.

Har ni sett vad Molly har växt? Om ni tittar lite närmare på första bilden så ser ni att hon har extra tummar. Visst är det charmigt :) Hon och Zigge är fortfarande bästa kompisar. Jag har aldrig varit med om dess like. Dom somnar i varandras armar varje kväll, slickandes och kurrandes och trampandes.

Dom fina nycklarna som ni ser på bilderna ovan kommer ifrån en butik i centrala Borlänge som heter adding lifestyle. Jag har i tidigare inlägg kallat den för Inspiration, men det var ju helt galet. Jag trodde även att det var en regional kedja, men när jag kollade in på hemsidan så verkar det vara något lokalt i Dalarna.

Tycker för övrigt att hemsidan inte gör dom rättvisa. Den här butiken ger mig fullständig andnöd när jag kommer in. Skyltningen är fantastisk, personalen underbar, priserna rimliga och utbudet ljuvligt. Superlativ till er men det är ni värda! Nycklarna kommer ifrån Miljögården, hela knippet för 49:- Jag ska hänga dom någonstans som prydnad.

Kram/Veronica

1 kommentar:

  1. Åhh vilka härliga bilder! Ger smak av sommar. Kram Lena

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad