Bakgrund

måndag 16 maj 2011

Söt som maräng





Med så här söta barn så behöver man inga sötsaker. Clara är en riktig sötnos. Men vad gör man när man får 6 äggvitor över. Man bakar maränger så klart. Dessvärre hade jag ingen tyll så jag klickade ut dom på en plåt och gissa om dom flöt ut.

Inte hade jag något bakplåtspapper heller kvar hemma, så jag smörjde in plåten men fick ändå skrapa upp dom ifrån formen.

Men snart ska jag baka sådana här, till Nova-Lees dop, så nu vill det till att jag beställer hem en tyll annars blir det nog inte så snyggt :) Dessutom ska jag sjunga, den här låten blev det, till min stora glädje. Jag tycker den sången är så fin.

Kram/Veronica

1 kommentar:

  1. Det vill till attt vi övar lite innan dopet så jag hinner lära mig den :) Har nog knappt hört den. Eller jo det har jag men inte så mycket att jag känner mig säker på att sjunga den än :) Kram från storasyster!

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad