Bakgrund

torsdag 12 maj 2011

Akvarelltavlor




Värktabletterna håller mig på benen nu. Den här öroninflammationen verkar ha satt sig på båda öronen och bihålorna igen. Men det kunde varit värre så klart. Jag gör det jag orkar med och hoppas att jag inom några dagar ska vara bättre igen.

De här tavlorna har jag gjort till Benjamin och Nellie som är min systers barn. Fick en beställning på sådana här tidigare och tycker dom är så söta. Så nu ska jag rama in och ge mina syskonbarn.

Kram/Veronica

3 kommentarer:

  1. ARTIG!! sikkelig fine kort. flink du!
    hilsen Tove

    SvaraRadera
  2. vilka fina bilder:)
    Hoppas öroninflammationen är över snart.

    SvaraRadera
  3. Men så FINA de blev, vilken SUPER-duktig moster mina barn har :D Kram kram kram!

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad