Bakgrund

fredag 27 maj 2011

Fotoram till Nova-Lee




Jag har gjort en ram till Nova-Lee också. Det är så roligt att pyssla, och det är inte så många gånger om året man får gå på dop, så det gäller att passa på.

Vi fick vänta på Nova-Lee. Och efter lång tids oro och många undersökningar så fick V & S det fruktansvärda beskedet att det fanns komplikationer som gjorde att det kunde bli svårt att få ett barn.

Och tänk. Sedan – helt plötsligt – så fick jag ett samtal. Allt tyder på att jag är gravid, men hur skulle det kunna vara möjligt?

Ibland inträffar det otänkbara, det som saknar förklaring. Jag tackar en högre makt för att dessa två fick bli föräldrar och berikades med det vackraste man kan få. Så att säga att Nova-Lee är ett mirakel tycker jag inte är någon underdrift. Och jag hoppas att den här ramen ska påminna om det.

Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad