Bakgrund

fredag 13 maj 2011

Bräda och brudkista





Idag har inte bloggen fungerat för mig. Har fått konstiga felmeddelanden när jag försökt att uppdatera och har i ärlighetens namn inte jobbat så mycket. Idag har det blivit läkarbesök och kontroller av öron-näsa-hals.

Brädan ska jag ge till min kära vän Frida, som i sin tur ska ge den till sin pappa i 50-årspresent. Den fina dikten är skriven av Siv Andersson och heter "Till en far".

Brudkistan ska bli en present till ett bröllop. Nu är de sista detaljerna på plats så den är klar för leverans.

Nu tar vi helg. Jag ska hosta ner mig i sängen och fortsätta lyssna på ljudbok, den här lyssnar jag på igen. Ljudböcker har för mig en sövande effekt, så jag somnar rätt snabbt. Då räcker boken länge :) Det kanske är bättre att ägna sig åt när man gör andra saker – eller framförallt på dagtid.

Kram/Veronica

2 kommentarer:

  1. Så nydelig den kisten var! Og for et vakkert minne om bryllupsdagen!

    SvaraRadera
  2. Vill bara önska en trevlig helg!

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad