Bakgrund

fredag 26 augusti 2011

Växasäng till Milo






Efter förra dagens inlägg fick jag många kommentarer på både facebook och bloggen. Jag vill tacka er för era fina ord och för ert stöd. Jag är säker på att allt kommer att lösa sig till det bästa. Och för varje dag som går så känner jag mig mer och mer hel igen.

Nu har jag en växasäng som blivit klar till en liten Milo. Tycker texten på den andra kortsidan är så fin också. Och det stämmer ju så bra. Tänk att i samma sekund som man får sitt lilla barn i famnen är det så överväldigande att livet får en helt annan betydelse. Jag minns hur jag tittade ut igenom fönstret på förlossningssalen för sex år sedan och funderade hur livet kunde gå vidare för alla andra människor.

För mig hade livet förändrats för alltid.

Kram/Veronica

PS Växasängar görs på beställning till ljusarumidalarna@gmail.com eller ring 076-322 31 35. Pris: 2 290:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad