Bakgrund

tisdag 9 augusti 2011

Leverans ifrån Lina






Igår fick vi leverans ifrån Linas matkasse igen efter sommaruppehållet. Här är lite av det vi fick i kassen den här veckan. Den här veckan ska äta

• Torsk i folieknyte med färskpotatis och kokta grönsaker
• Vitlöksmarinerad rostbiff med färskpotatissallad
• Couscoussallad med fetaost och grillad aubergine
• Ljummen pestopasta med rökt bog och bacon
• Bbq-marinerad kyckling med rostade grönsaker

Vi startar veckan med torsken, det ska bli gott!

Nu har Linas Matkasse även börjat med poänginsamling för deras kunder. Det innebär att ni som vill testa Linas kasse får ett bra erbjudande om ni anger "min" personliga tipskod när ni beställer. Min kod är: K775973

Anger ni koden när ni beställer får ni er första kasse till ett förmånligt pris, det vill säga 499:- PLUS en fruktkasse med på köpet som innehåller 4,5 kg frukt. Ordinarie pris för den kassen är 749:- (matkassens ord pris) +109:- (fruktkassens ord pris).

Som kund samlar man poäng och sedan får man olika gåvor. Kul kul : )

Här kan man anmäla sig för att prova på en vecka. Jag behöver väl inte nämna att jag är supernöjd! Vi äter mer hälsosamt, billigare och bättre än någonsin tidigare. Inge mera köpeköttbullar och snabbmakaroner i sista sekund, eller Billys Panpizzor för att mätta hungriga magar på kvällen.

Kram/Veronica

1 kommentar:

  1. Tack! Då vet jag vad vi får för mat nästa vecka. :) Vi ligger ju en vecka efter er! Denna vecka testar vi Middagsfrid som har fördelen att de levererar fem dagar varje vecka. Om de är lika bra som Linas tänkte jag köra varannan den ena, varannan den andra för att få ännu större variation. Mycket grönsaker, mättande och gott är mitt omdöme efter de två första dagarna, men känner ändå att jag saknar Linas. Kan inte sätta fingret på vad det är, pricken över i,i smakupplevelse kanske!

    Fina, underbara möbler och ting poppar upp i bloggen också ser jag. Köplusten pockar på som vanligt! :o)

    Dessutom: You´ve Got Mail! :o)

    Kram Caroline

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad