Bakgrund

söndag 14 augusti 2011

Stockholmsbesök

Hos Helena & Pontus i Stocksund, matrum.



Helena fixar kaffe.


En Nespresso ska jag skriva upp på önskelistan.

Alltid fint hos Helena och Pontus.


Finaste finaste Helena.



Vi fick jättegod mat, burgare och korv som gjordes på grillen.



Clara njuter i poolen.

Pontus och August


Helena gör förutom tidningen även Ipad-versionen av Mama.


Tekopparna på Gröna lund.


Carola uppträder på Sommarkrysset som spelades in när vi var där.
Förutom Carola såg vi även Danny och Poodles.




Så här trött blir man när man aldrig vinner på chokladhjulet.
Bättre att köpa en liten chipspåse. Och billigare : )




Igår åkte vi på en utflykt till Stockholm. Där har jag ju min allra allra bästa vän Helena som tillsammans med familj precis flyttat till ett hus i Stocksund.

Så vi var där och hälsade på, spanade in deras nya fina hus, fikade och avslutade dagen med ett besök på Gröna lund. Som alltid vid kära återseenden så går timmarna alldeles för fort. Det viktigaste när vi ses är inte att avhandla allt som hänt, för det gör vi ständigt på telefon. Men det är viktigt för relationen att få krama om varann och så klart träffa varandras barn. Hennes och Pontus August växer så det knakar.

Kram/Veronica

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att ni kom och hälsade på, alltid lika trevligt! Kom snart igen :) Saknar dig redan. Kram H

    SvaraRadera
  2. Jag ser Benjamin i Wilma på bilden där hon spelar på chokladhjulet, herregud vad de är lika där!!! :)

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad