Bakgrund

måndag 15 augusti 2011

Vad var det jag sa...

... om studsmattor..

Idag blev inget som jag hade tänkt. På eftermiddagen skulle Jeppe ut på studsmattan och "göra en volt". Det slutade med att han kom springandes med blod rinnande från både ansikte och ben. Han fick ett hål på insidan av underläppen som gått igenom läppen (han har den största fetläpp jag har sett, och har sytt hela munnen på utsidan. Ser ut som en skräckfilm) och ett jack över hela knät. Som också blivit sytt.

Så hela kvällen fram tills nu har han suttit på akuten. Jag har inte hunnit med det jag hade tänkt. Så ni som väntar på svar på mail och samtal får hålla er till tåls tills imorgon bitti när jag räknar med att kunna ta tag i jobbet igen.

Vissa dagar blir inte som man planerar. Men även fast han ser ut som en igensydd skräckfilm så är jag tacksam att det inte "blev värre". Tror inte min Jeppe håller med, med bedövning och adrenalin i hela kroppen, men tänk om det gått ännu värre...

Jag trodde verkligen att det skulle bli barnen som i sådant fall skulle kunna drabbas av en olycka med studsmattan, men men... :)

Många kramar/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad