Bakgrund

söndag 21 augusti 2011

Växasäng till Livia





Så lägger vi en intensiv dag till räkningen. Och en intensiv vecka. Jeppe börjar sakta men säkert repa sig. Vi har haft fest för Wilma som fyllt 6 år, och idag hade vi barnkalas för alla hennes kompisar.

Imorgon är det en vecka sedan Jeppe studsade och slog igenom framtänderna igenom underläppen och fick sy en massa stygn i läppen – och i knät där det också gick hål.

Igår hade vi fest på gatan, vi och alla härliga grannar som vi har inpå knuten. Jag är så glad att vi bor på en sådan fin gata med så god sammanhållning.

Utställningen i Furudal stängde förra veckan, så min kära pappa har hjälpt oss att hämta möbler och en del annat som skulle hämtas och distribueras till er kunder. Tack alla ni som visat så stor förståelse den här veckan när det blev så himla knasigt.

Utöver allt detta så händer det mycket – och har hänt mycket – den här veckan familjemässigt.

Den här sängen har jag målat klart och den är redan på väg till kunden med Bussgods. En identisk modell har jag hemma som snart blir klar för försäljning. Den är ännu endast vitmålad så köparen har möjlighet att välja en egen text.

Pris: 2 290:- Ring 076-322 31 35 eller maila ljusarumidalarna@gmail.com vid reservation. Pris för att skicka sängen till valfri ort i Sverige är 535:-

Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad