Bakgrund

tisdag 9 augusti 2011

Kista – a true love story never ends





Hej alla kära bloggläsare!
Idag har vädret pendlat mellan hopp och förtvivlan. Ena stunden sken solen och andra stunden åskade det och hällregnade som bara den.

Jag har målat en kista idag, visst är den fin? Jag tycker den är sååå charmig och härlig i modellen. A true love story never ends skrev jag på den. Tycker det passade till den här.

MÅTT
80 cm bred
52 cm djup
48 cm hög.

Den här skulle även kunna fungera som ett soffbord tänker jag, med sina raka former. Och perfekt förvaring för alla fjärrkontroller, tidningar och saker som man behöver tillgängligt men inte vill se.

Finns till salu, ring eller maila vid köp till 076-322 31 35 eller ljusarumidalarna@gmail.com. Pris: 2 590:-

Kram/Veronica

PS Dom söta sittkuddarna har jag köpt på ICA Maxi för fyndpriset 49:-/styck.

2 kommentarer:

  1. Hej! Du är så otroligt duktig på det du gör, är det okej om jag lånar några bilder och tipsar mina läsare om din blogg? Länkar givetvis tillbaka hit och skriver att det är dina bilder.

    SvaraRadera
  2. Åh vad gullig du är! Självklart får du använda bilder, låna på :) Tack!

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad