Bakgrund

måndag 29 augusti 2011

Canvastavla 90x90 cm




Den här canvasen har en strof ur sig ifrån Mr.Big's To be with you. Tror jag den heter om jag inte missminner mig :) Hur som helst, en fin text! Den har jag målat på en 90x90 cm tavla, det var en beställning som nu är levererad. Så jag hoppas att den hänger på väggen hos sin rätta ägare :)

Har ni en fin dag? Jag hoppas på en dag ute i solen eller på biblioteket med mina tjejer. Vi har en bok som skulle varit inlämnad för längesen (ajaj varför blir det alltid så :) Men då kan vi passa på att ta en eftermiddagsfika på stan, det är alltid mysigt.

Kram/Veronica

PS Canvastavlorna görs på beställning. Den här storleken (90x90 cm) kostar 750:- med valfri text. Beställningar görs till ljusarumidalarna@gmail.com.

1 kommentar:

  1. Ute i god tid!!! Under december månad (ja alla adventshelger) kommer vi att i HELA LEV VACKERT HUSET hålla JULMARKNAD, vi söker därför just nu hantverkare som har hantverk som passar stilen och känslan i vår butik i övrigt. Du som hantverkare kan boka in dig på en eller flera adventshelger, mail en bild på något av ditt hantverk och skriv till oss på vitromantik@gmail.com om du är intresserad, VI LOVAR ATT DET KOMMER BLI SÅÅÅ MYSIGT OCH SÅ TOPPEN!!!! Och du vet väl att det finns ett vandrarhem bara ett par hundra meter ovanför oss och en stor camping hundra meter nedanför med jätte bra boende i fall du reser långt! KRAM

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad