Bakgrund

måndag 8 augusti 2011

Moraklocka








Moraklockorna är svåra att få tag på. Och jag förstår varför, man vill inte gärna släppa en om man får händerna över en. Ofta går dom vidare i generationer. Däremot blir det lite tungt med det murriga, mörka och kurbitsmålade. Därför är den här ommålad i vitt. Jag har skrivit
A true love story never ends i grått på klockans mage.

Den här är ett riktigt praktexemplar. Den har snidade detaljer, rutmönster i guldaktig ton och vågig form.

Den finns till salu, 192 cm hög. Pris: 3 000:-
OBS Jag skickar gärna möbler, men i det här fallet så måste den hämtas i Borlänge eftersom det är för mycket som kan gå sönder med en Busstransport.

Kram/Veronica

PS Vid köp eller reservation, ring 076-322 31 35 eller maila ljusarumidalarna@gmail.com

3 kommentarer:

  1. Nu är det tredje gången jag skriver en kommentar men jag vet inte om dom kommit fram eller inte, jag får ursäkta det. ;)
    Det är kanon fina saker och du är jätte duktig! Jag måste bara få fråga om du skriver helt för hand eller använder någon typ av mall?
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Hej Camilla, jag vet inte själv om kommentarerna har kommit fram, ibland hinner jag inte vara inne och svara. Men först – tusen tack. Och jag skriver allt för hand, med pensel och färg. Skissar med blyerts först. Kram/Veronica

    SvaraRadera
  3. Finns denna kvar? Kan man ha tur? ;)

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad