Bakgrund

måndag 8 augusti 2011

Present till en älskad syster



Fick en gullig beställning på en bräda som skulle bli en present till tjejens syster. Hon är gravid och dikten är så fin. Vet inte om ni kan se den genom cellofanen (jag glömde fota innan jag slog in).

Idag börjar jag "jobba" igen. Det har varit lite si och så under sommaren, men nu är barnen tillbaka på dagis igen. Wilma går en vecka och sedan är det förskolan och fritids som gäller. På onsdag ska vi få komma på inskolning, ska bli spännande att se hur det går till där.

Fler bilder kommer under dagen, jag håller på med några roliga saker just nu.

Kram/Veronica

PS Beställningar på brädor görs till ljusarumidalarna@gmail.com. Pris: 375:- med valfri text.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad