Bakgrund

tisdag 16 augusti 2011

Grattis Wilma 6 år







Mina barn är det käraste och viktigaste jag har. Idag tänker jag tillbaka på den 16:e augusti 2005 klockan 09:09 när jag första gången fick den här lilla ungen i min famn.

Att få barn är det största man får uppleva som människa och när jag ser tillbaka på korten så undrar jag vart åren tog vägen.

Här ser ni bilder på Wilma fylla 6, 5, 4, 3, 2 och som 1-åring. Mitt lilla lilla knyte som blivit så stor.

Idag ska vi ha kalas under eftermiddagen med familjen. Självklart har vi varit uppe och uppvaktat med frukost på sängen och några paket som sig bör en sådan här viktig dag :)

Annars har natten varit kämpig. Clara har sovit dåligt, och vi gick upp vid 05. Jeppe yrar fortfarande och haltar sig fram. Så det kan gå.

Hoppas ni får en fin dag!
Kramar/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad