Bakgrund

måndag 15 augusti 2011

Barnstol till en prinsessa





Hade turen att komma över den här helt underbara lilla dalastolen. Vet inte om det framgår av bilden, men den är i pyttestorlek. Perfekt till ett litet barnrum. Den har snidade ben och är så välgjord.

Kanske ska den bli en present? Till en dotter eller barnbarn? En dopgåva eller födelsedagspresent. På undersidan kan jag skriva en personlig hälsning. En present som kan gå i arv.

Eftersom jag bara har en så tänker jag att det även skulle vara fint som ett slags sängbord bredvid en fin säng. Att lägga favoritboken på innan man somnar. Eller ett vattenglas. Vill man, så kan jag även skriva till barnets namn på stolen.

Ca 60 cm hög (ungefärlig storlek som "vanliga" barnrumsmöbler).

Finns till salu, pris: 650:- Maila eller ring vid köp (ljusarumidalarna@gmail.com eller 076-322 31 35).
Går bra att skicka med bussgods.

Kram/Veronica

2 kommentarer:

  1. OTROLIGT fina grejor du gör! Verkligen jättefint!! Hur gör du texten?
    //Alice

    SvaraRadera
  2. Tack Alice!! Jag skissar för hand och sedan målar jag. Inte svårare än så. :) Kramar/Veronica

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad