Bakgrund

lördag 13 augusti 2011

Fredagsmiddag



Vi blandade Linas matkasse ganska friskt den här veckan. Så fredagsmatens egentliga tisdagsrätt var en ljummen pastasallad med röd pesto.

Den här rätten har jag gjort i många år, fast på ett annat sätt. I stället för, som i den här rätten, använt rökt bog och bacon, har jag använt fläskfilé. Köttet har jag stekt för sig, och broccolin har kokat med pastan dom sista 3 minuterna. Sedan har jag rört ihop allting tillsammans med röd pesto. Det är något speciellt med kombon röd pesto + broccoli + pasta. Tillsammans med något kött så blir det supergott. Och enkelt.

Nu har Linas Matkasse även börjat med poänginsamling för deras kunder. Det innebär att ni som vill testa Linas kasse får ett bra erbjudande om ni anger "min" personliga tipskod när ni beställer. Min kod är: K775973

Anger ni koden när ni beställer får ni er första kasse till ett förmånligt pris, det vill säga 499:- PLUS en fruktkasse med på köpet som innehåller 4,5 kg frukt. Ordinarie pris för den kassen är 749:- (matkassens ord pris) +109:- (fruktkassens ord pris).

Som kund samlar man poäng och sedan får man olika gåvor. Kul kul : )

Här kan man anmäla sig för att prova på en vecka. Jag behöver väl inte nämna att jag är supernöjd! Vi äter mer hälsosamt, billigare och bättre än någonsin tidigare. Inge mera köpeköttbullar och snabbmakaroner i sista sekund, eller Billys Panpizzor för att mätta hungriga magar på kvällen.

Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad