Bakgrund

torsdag 7 april 2011

Möbler till salu – 20 % rabatt








* S Å L D *
















* S Å L D *








* S Å L D *



* S Å L D *



* S Å L D *


Eftersom jag får mycket mail om olika möbler, om vad som finns till salu, så uppdaterar jag nu detta inlägg. Detta har jag som går att köpa, hänvisa till siffran så vi pratar om samma möbel.

Utöver detta så går det även att beställa canvastavlor, brädor och doppallar.

Snart fyller min blogg ett år. Det har varit fantastiskt roligt och givande. Jag tackar alla goa människor som uppmuntrat, stöttat och gett mig så fina kommentarer, möten och mail. Kunde aldrig tro att jag skulle få ett sådant gensvar.

Jag gör nu plats hemma för lite nya (fast gamla : ) möbler, och i på grund av det, samt bloggens 1-årsdag kommer jag att lämna 20% rabatt på alla möbler ovan. När möbler blir reserverade eller sålda skriver jag in det i detta inlägg, så står det inget finns möblerna fortfarande kvar.

Klicka på rubriken för att komma till inlägget som handlar om just den möbeln. Där hittar du allra oftast pris samt mått. Sedan drar vi av 20% av ordinarie pris.

Ha en fin dag!
Många kramar/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad