Bakgrund

fredag 15 april 2011

Fjärilstavlor





Dom här fina tavlorna har jag suktat efter ett bra tag. Men jag har inte riktigt vetat vart jag skulle hänga dom. Men efter att ha pysslat lite med min arbetshörna så kom jag på att det är ju den klockrena platsen till vänster om hyllan.

Dom är så fina, tycker inte att bilderna gör dom rättvisa. Jag är lite osams med min kamera just nu. Jag har ändrat några konstiga inställningar och nu hittar jag inte riktigt tillbaka. Man ska inte vara inne i menyerna och ändra för mycket :) Att ändra ISO-inställningar, bländare och slutartid hjälper inte.

Men jag ska försöka att bli sams med den igen idag :)

Så var det fredag igen, vad har ni för planer för helgen? Ibland känns det som att vara sex personer i familjen, varav fyra barn och en hund är att driva ett företag i sig. Så jag har hundra saker att hinna med under helgen och har redan hunnit avverka ungefär 10 stycken under morgonen :) Har redan varit med tonårstjejen till tandläkaren, lämnat dom små på dagis, kört Jeppe till jobbet och försökt få upp tonårssonen som försovit sig och gjort klart en bräda.

Jag ska försona er ifrån dom andra 90 sakerna jag behöver hinna med under helgen, då blir ni också uppstressade :) Så kort och gott så önskar jag er istället en lugn och skön helg med mycket sol och tid med familjen!

Kram/Veronica

1 kommentar:

  1. Mycket vackra fjärilstavlor och sån gullig burk med vovvens lördagsgodis!

    Jamen klart, va med på loppisen på regementet i Falun den 28 maj!!

    Det blir kul och ett toppentillfälle att sälja det man tröttnat på! Jag tror det blir en superdag, vi är redan nu ca 30 men vi kan bli många, många flera! Sänd ett mail el lämnna en kommnatr så räknar jag in dig, annars är du hjärtligt välkommen som loppiskund!!! Mari.

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad