Bakgrund

måndag 25 april 2011

Vimplar igen




Eftersom det var så fantastiskt roligt att sy vimplar så sydde jag en till igår. Den här gången i blå-och-vit-prickig / blå-med-rosa-rosor tyg ifrån Tilda.

När jag var klar igår kväll så spikade jag upp den under balkongen. Fick med mig Jeppe ut i becksvarta kvällen, han var måttligt glad kan jag säga. "Vad ska folk säga, dom tror ju att det är kalas, nej det här gillar jag inte".

Vänta tills det blir ljust sa jag, du kommer älska det. Men jag har inte hört att han har ändrat sig. Kan hända att jag flyttar lite på den. Men idag får den sitta där. Sällan har jag tyckt att det varit så roligt att sy som just nu. Och jag är periodare som sagt, hittar jag något jag gillar så vill jag gärna göra samma sak tills jag tröttnar. Så nu ska jag sy ett par till barnen i släkten :)

Ha en fin dag!
Kramar/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad